3 rum på 5 minuter!

Jag är inte så sportig. Har inte tyckt mig ha talang för det......

Men ni ska se när jag dammsuger!!!!! Skulle lätt varva OS löparna om jag fick hålla i dammsugarslangen i löparbanan!

3 rum plus kök på fem minuter! Försök att slå det du Caster Semenya! (sydafrikas löparstjärna för er som är ännu mindre sportintresserad än mig....)

Och då ska ni veta att tiden är baserad på alla leksaker som låg i vägen som jag samtidigt fick sparka undan med fötterna för att ta mig fram. OS löparna har ju för tusan inte ens en centimetershög sten att snubbla på som minskar ned farten..... Tänk vilken fart jag skulle kunna fått i ett rum utan farthinder. Men jag måste ju alltid ta ny sats efter sparkavbrotten och kullvältningarna.

"nej mamma det är INGEN som slår mig....jag har dammsugit bara....Får du aldrig blåmärken när du städar?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0