Barn växer

Packat väskor, idrott i skolan, picknick på dagis. Lämnat barn. Fick veta av dagispersonalen att extrakläderna var för små som låg i lådan. Svarade att kläderna var till Alice och inte till personalen. Mina skämt uppskattas sällan på dagis. Måste nu komma ihåg att byta ut kläderna omgående så att personalen förstår att jag skämtade och inte är superspånig.

Hemma igen. Tyst och lugnt. Mamma har hunnit ringt såg jag på nummerpresentatören. kanske har hon smält förra besöket en aning, eller så har hon nya tips på hur jag ska sköta arbetsförmedlingsbiten och blomväxtproblematiken.

Visst ja! Arbetsintervju på skobutik i morgon! Det får jag inte missa. 

2 saker att komma ihåg = 2 saker för mycket.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0