Champagnefrukost.

En morgon  som vanligt här hemma och väcktes av att min älskiling bjöd mig på champagne på sängen. När jag druckit klart och vi kysst varandra romantiskt med munnar som smakar ros och inte alls luktar kompost, gick jag på en matta gjord av nyutströdda rosblad hela vägen till min lägenhetsstora garderob med käder och skor.

Jag valde den lilla sexiga svarta klänningen som passar perfekt på min slanka kropp med runda putiga bröst. Diamanthalsbandet hängde jag runt min hals, kysstes i nacken av min man Richard Gere och gick sedan till min nya moderna dator som aldrig krånglar eller hänger sig och satte mig och fortsatte blogga.....

Sen vaknade jag på riktigt av att nappen var borta från Alice. Anders gormandes i köket om att kaffemåttet försvunnit. Anton vända upp och ned på legolådan.

Jag satte mig upp i sängen tittade ned på mina hängande bröst och putande mage och bestämde mig för att snabbt gömma dem under den noppiga, söndertvättade fleecemorgonrocken, klev ur sängen, ut i köket, rakt över kattvattenskålen....(kanske borde flytta den) och tog itu med problemen. Familjen menade jag. Eller kanske är det samma sak?

Hsh idag står släktbesök på listan..... dags att kliva up o börja packa iaf.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0