Dammsex

Jag tror att dammtussar har sexuellt umgänge och avlar av sig hemma hos mig....

hur går det annars till???

Samlar jag ihop alla högar borde jag kunna stoppa en hel sängmadrass...hm det är en idé..... Anders skulle ju behöva nåt eget att ligga i.....

Det blir ju nästan familjärt för när man tittar på små kvalster i förstoringsglas är de ruggigt lik Anders. Tror de måste ha nåt arvgenetiskt ihop....Och nu när jag börjar tänka på hans mamma och farmor så inser jag att det absolut måste vara släkten som bär på kvalstergener....Hm kanske inte så bra att stoppa dem i hans säng ändå....det kan ju bli ännu fler små Anders:ar här av det......




http://www.sva.se/upload/bilder/Parasitologi/Hund%20A30.jpg

Kommentarer
Postat av: Läs Mig Nu

Hehe jo det är säkert så de förökar sig. Fort går det i alla fall =)

2009-11-20 @ 11:55:16
URL: http://lasmignu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0