Arbetsintervjun avklarad för resten av mitt liv...!

Hur F-N kan man bege sig på arbetsintervju som skoförsäljare med utslitna tennisdojor från 1900-talet????

Dessutom gjorde de tajta jeansen (som jag fick igen med nöd och näppe) att jag halvlåg under intervjun eftersom jag inte kunde sitta rakt i ryggen med så tajta brallor. Å andra sidan vet jag inte om det hade någon betydelse eftersom Intervjuaren tittade ned på mina skor under hela intervjun. (tror jag)

Slutsats 1: Arbetsintervjun resulterade i:

Here I come again Arbetsfuckingförmedlingen!

Slutsats 2: Om jag mot förmodan får gå på fler arbetsintervjuer i mitt liv måste jag inhandla nya byxor och skor.

Här blir det dock lite, vad kom först? Hönan eller ägget variant. Utan jobb=inget klädkonto. Utan klädkonto=inget jobb.

Hur i hellskotta bar Anders sig åt för att få jobb????

Slutsats 3: Kläderna har inget att göra med om man får anställning eller ej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0