God morgon Julia!

vaknade i morse, slog upp ögonen, för att se rätt in i Anders halvöppna dregglande käft.....!

Nu är det snart ett halvår sedan han bestämde sig för att flytta in här och har fortfarande inte skaffat sig en egen säng??!!!

Det här stod inte i kontraktet vad jag vet.

Ser inte Julia Roberts till att gå med på den där dejten snart blir jag väl dragandes på den här inneboende snyltgästen för resten av mitt liv!

Idag ska jag skriva ett eget brev till fröken Roberts och berätta för henne vad medmänsklighet och välgörenhet egentligen handlar om. Hon har säkert ett rum över eller antagligen 70 fler än vad jag har. Nån stans borde hon kunna få plats med den här högen. Dessutom är det dags för återbäring på halva hyran sedan ett halvår tillbaka!

Skärpning Julia Fetsnål Roberts. Folket har fått nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0